Najcześciej zadawane pytania

Zakładanie Pracowników Biura Rachunkowego
  1. Jak założyć dostęp dla pracownika Biura?
  2. Jak zmienić hasło dla loginu pracownika Biura?
  3. Jak pracownik Biura może sam zmienić swoje hasło?
  4. Jak przypisać pracownikowi Biura dostęp do ustawień Klienta i Biura?
  5. Jak dezaktywować login pracownika Biura?
Ustawienia Biura Rachunkowego
  1. Jak uzupełnić dane kontaktowe Biura Rachunkowego, np. adres siedziby?
  2. Jak zmienić ustawienia Biura, np. ustawienia wysyłania powiadomień SMS?
Zakładanie Klienta
  1. Jak założyć nowe e-konto dla Klienta?
  2. Jak ograniczyć dostęp do Klienta dla wybranych pracowników Biura?
  3. Jak założyć dodatkowy login do konta dla Klienta, np. dla współwłaściciela firmy?
  4. Jak zmienić hasło dla loginu Klienta?
  5. Jak Klient może sam zmienić swoje hasło?
  6. Jak dezaktywować login Klienta?
  7. Jak dezaktywować e-konto Klienta?
Ustawienia Klienta
  1. Jak uzupełnić dane dodatkowe Klienta, np. adres siedziby?
  2. Jak przypisać pracownika Biura jako opiekun Klienta?
  3. Jak oznaczyć Klienta, że rozlicza kwartalnie PIT/CIT lub VAT?
  4. Jak oznaczyć Klienta, że nie używa e-konta?
  5. Jak zmienić ustawienia Klienta, np. ustawienia otrzymywania powiadomień SMS?
Zaliczki miesieczne
  1. Jak wprowadzić zaliczki dla Klienta i wysłać powiadomienie SMS?
  2. Jak poprawić zaliczki dla Klienta w przypadku pomyłki?
  3. Jak poprawić zaliczki dla Klienta w przypadku korekty deklaracji?
  4. Jak oznaczyć Klienta jako rozliczony bez wprowadzania pełnego rozliczenia miesięcznego?
Wymiana dokumentów
  1. Jak Biuro wstawia dokumenty na e-konto Klienta i wysyła powiadomienie SMS?
  2. Jak szybko odnaleźć ostatnie dokumenty, które Klienci wstawili na swoje e-konta?
  3. Jak przeglądać dokumenty znajdujące się na e-koncie Klienta?
  4. Jak pobrać dokumenty z e-konta Klienta na dysk komputera?
  5. Jak dodać komentarz i oznaczyć dokumenty na e-koncie Klienta jako zaksięgowane i/lub dostarczone do biura.
Raporty Biura
  1. Jak szef biura może sprawdzić limit i listę wysłanych SMS?
Inne funkcje systemu
  1. Jak wysłać SMS do Klienta?
  2. Jak wysłać e-mail do Klienta?
  3. Co oznaczają kolory na liście Klientów?
  4. Co oznaczają kolory na liście dokumentów?